2010. augusztus 25., szerda

Sytria

Minta: Coriperles

11 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett, olyan kis finom!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon kellemes kis darab! :-) Látom Te is elsősorban karkötőket készítessz, én is nagyon szeretem őket!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon elegáns, finom ékszer!

    VálaszTörlés
  4. Ismét egy gyönyörű darab!!! Nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  5. Köszi Lányok! :-)
    Pedig pillanatnyilag fényképezőgép híján csak szkennelni tudtam.
    Igen Böbe, hordani is ezeket szeretem, nem utolsó sorban gyorsabb elkészíteni mint egy nyakláncot.

    VálaszTörlés
  6. Nekem nem tűnik olyan gyorsnak! :-)
    Viszont gyönyörűszép!!!
    (lehet, hogy több karkötőt kellene fűznöm, és akkor belejönnék ...előbb-utóbb)

    VálaszTörlés
  7. Kedves Julcsi!
    Nagyon szépséges ez a karkötő! És a többi ékszered is szuper!
    Már rég írogattam neked is, de a fotókat azért mindig látom! :) Szeretem őket! :)
    Gratulálok!

    VálaszTörlés